Friskvårdskompaniet

Friskvårdskompaniet!

Kategori: Gymmet

Jag vet inte om ni minns... men för väldigt vädligt länge sen skrev jag om en hemlighet som handlade om gymmet... Den kan vi ÄNTLIGEN avslöja nu!
 
 
Nu blir vi ännu större och ännu bättre!

Friskvårdskompaniet utvidgar sin verksamhet med ännu en ny lokal till hösten. 
Lokalen på ca 150 kvm kommer att utrustas med enkla styrkeapparater och redskap med stora möjligheter för funktionell träning och Crossfit. 
Bland mycket annat kommer du att kunna hitta skivstänger, hantlar, kettlebells mm. Gruppträning i form av TRX (www.trxtraining.com ) och cirkelträning kommer att bedrivas i lokalen.

Det senaste året har vi utvecklat vår gymverksamhet. För att ytterligare förbättra och tillgodose intresset hos vår växande kundgrupp så utvidgar vi gymverksamheten och breddar gruppträningsutbudet ytterligare.
Gymet kommer att vara öppet för alla och ingå i alla våra träningskort.
Har du frågor om det nya gymet, kontakta Johan på: [email protected]

Välkommen till ännu ett spännande och utvecklande träningsår på Friskvårdskompaniet!
 

JAAAAAAAAAAAAAAAAA! 
Visst låter det kanon?!?!? Eller va säger ni? Blev ni glada???
Jag kan inte med ord beskriva hur glada vi är över detta! Det kommer bli hur häftigt som helst! Shit, vad jag längtar till hösten! Speciellt nu när jag ska börja jobba som PT! ;p Så jag hoppas verkligen ni är taggade på att träna hårt i höst!
 
//Jossan

Kommentarer

  • Marika säger:

    Hej!
    Det låter spännande.
    Var ligger lokalen?
    Kommer ni ha kvar gymm 1,gymm2 o konditionsavdelningen i ert vanliga hus?

    2012-07-11 | 14:11:25
  • ELIN säger:

    UNDERBART med TRXträning!! VErkligen en superbra överrasskning!

    2012-07-12 | 10:20:29
    Bloggadress: http://elinlu.webblogg.se

Kommentera inlägget här: