Friskvårdskompaniet

Glad tisdag på er!

Kategori: Träning

Efter 4 veckors vilande från löpningen kände jag att idag var det dags att prova igen! Så jag snörade på mig löparskorna och begav mig ut.... Å de gick ju bra, det gick ju faktiskt hur bra som helst =) vilken lycka! De kändes som att jag nästan flög fram... (eller ja, typ, nåt sånt)... å som att jag hade kunnat fortsätta hur långt som helst ;P
Men jag tog mitt förnuft till fånga å nöjde mig med en lämplig runda.... vill ju inte utmana ödet... å man vet aldrig, imorgon kanske mitt knä värker... så de återstår att se om det var en bra idé eller inte!
Nåväl, jag kommer iaf att njuta hela kvällen av detta härliga löppass!
 
 
Hur är det med er? Har ni fortfarande semester eller har ni börjat om att jobba??
Ha de gott!
//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: