Friskvårdskompaniet

God morgon torsdag!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
 
Idag hoppas jag att min kära syster har lite träningsvärk =) det borde hon ha, jag får nog ringa å kolla med henne sen! Jag blev dock tvungen att ändra om lite i planeringen just innan passet för hon hade lite ont i sin svanskota, så vi skippade att köra ben.... men jag tyckte det blev riktigt bra ändå, det fick bli lite mer fokus på armar istället!
 
Å combaten igår var som vanligt superkul! Tyvärr krånglade stereon lite, skivan hoppade å det var ingen bas i micken.... =/ men men... det var himla roligt ändå... å svettigt!!! På måndag ska jag få vara med å köra med Tina så nu längtar jag! 
 
Hoppas ni får en fin dag!
Å kom gärna å kör core med mig ikväll kl 19.30! =)
//Jossan
 
 

Kommentarer

  • ELIN säger:

    Varför är det så få pass på förmiddagarna? Det är alltså på sin höjd typ 1 pass på morgon/förmiddag...lite taskigt när man jobbar kväll. En liten synpunkt bara :)

    2012-07-12 | 14:34:34
    Bloggadress: http://elinlu.webblogg.se

Kommentera inlägget här: