Friskvårdskompaniet

Hej fredag!

Kategori: Allmänt

Vet inte riktigt hur jag tänkte när jag trodde att jag inte skulle orka vara här på friskvårds på ett tag.... man kan ju inte bli annat än lycklig här! Jag ler av att bara kliva innanför dörrarna! 
 
 
Det är härlig stämning, folk småpratar i gymmet, man blir motiverad. Folk peppar varandra på gruppträningspassen.... underbart! Man får inspiration.... det känns hemtrevligt! 
Å det bästa...  det går att koppla bort allt för en stund å bara fokusera på annat!
 
Jag vet inte hur det är med er men jag blir lycklig av att träna =) det bara är så! Friskvårdskompaniet ger mig energi.... ni ger mig energi! Det är därför jag älskar att vara här!
 
 
STOR kram på er!
//Jossan

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Vad härligt att höra :) Och preciiis så är det för mig också, särskilt när man kliver in på Friskvårds, ni är bäst! :))

    2012-07-27 | 13:19:12
  • Marika säger:

    Hej!
    Kul att höra.Instämmer med att det är hemtrevligt på friskvårds.
    Själv blir jag väldigt glad o lycklig av ett combatpass. Man glömmer bort allt för stund och bara är.
    och du o tina ska ha stort tack för i onsdag. Vilken härlig energi ni har.

    2012-07-27 | 15:04:15

Kommentera inlägget här: