Friskvårdskompaniet

Hej på er!!

Kategori: Allmänt

Äntligen är det dags! Från och med nu kommer även jag kika in här ibland...=)
Ska börja att presentera mig för er som inte träffat mig än!
 
Tina Evelina Antonsson är fulla namnet, men jag kallas Tina och ni hittar mig som sagt
här på Friskvårdskompaniet! Började här som instruktör för några år sedan och instruerar
idag i bl a yoga, cykel, bodycombat och bodystep. Och så är jag förstås i receptionen! =)
 
Tillbaka från en riktigt skön semester jobbade jag idag första dagen, och oj vad roligt det var! Inte så mycket folk, men det var som mysigt ändå =) Gjorde de vanliga rutinerna, pysslade på med lite av varje, pratade med lite olika människor, sålde några kort osv. Precis som en vanlig dag =) Höll dessutom ett pass med ett hockeylag, och oj vad de tog i! Blir alltid lika glad av sådana energiknippar =)
 
Slutar snart jobba för dagen, meeeeen sen kommer jag tillbaka till kl 18.00 för då är det combat som står på schemat! Är riktigt laddad, första gången jag ska köra hela passet själv, så jag hoppas energin kommer vara på topp!!
 
Hoppas ni får en bra dag
och kanske att vi ses ikväll! ;)
 
 
// Tina
 
 

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Välkommen hit Tina! ;) kram

    2012-07-30 | 15:06:41
  • Anonym säger:

    Hur länge har du(Tina)jobbat på friskvårds? som instruktör och i receptionen?

    Svar: Jag har jobbat i receptionen till och från sedan juni förra året (2011) och som instruktör sedan hösten/vintern 2009 =)
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-07-30 | 15:50:04

Kommentera inlägget här: