Friskvårdskompaniet

Hej på er

Kategori: Allmänt

Länge sen sist, hoppas ni mår bra!
 
Den här bloggen har aldrig varit "personligt-privat" och det kommer den heller aldrig att bli, därför ska jag fatta mig kort. Ibland sker saker som gör att livet förändras.... det kan leda till att man kommer ihåg vad som faktiskt betyder mest för en. Så just nu känns inte mina mål, mitt jobb och min träning så väsentligt... jag vet att det kommer att ändras med tiden, självklart...! Men just nu är det bara min familj som är det absolut viktigaste! 
 
Blir dock väldigt glad när jag ser att ni fortfarande tittar in här... så för att ni inte ska bli alltför uttråkade kommer det snart att dyka upp en annan tjej här på bloggen... Men hon får presentera sig själv ;p
 
Sköt om er och va rädd om varandra!
//Jossan

Kommentarer

  • marika säger:

    Livet går upp o ner,så som lusten för träning o jobb.

    Sköt om dig o din familj.
    Ens nära o kära är de viktigaste man har här i livet.

    Hoppas jag ser dig på ett combatpass snart.

    spännande å se vem som blir nästa bloggare från friskvårds.

    kram

    2012-07-23 | 21:29:52
  • Sarah säger:

    Skickar en värmande tanke till dig Josefin!

    2012-07-26 | 13:23:38
  • Maria säger:

    Styrkekram till Dig!

    2012-07-28 | 00:23:11

Kommentera inlägget här: