Friskvårdskompaniet

Torsdag!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Fick en CHOCK när jag kom till friskvårds ikväll för att köra core! Det var fullt.... helt galet, var helt säker på att jag nästan skulle vara ensam eftersom det var så himla härligt väder! Så de gjorde mig väldigt glad =) faktiskt jätteglad.... att ni vill komma in å träna hos oss även fast solen skiner å många av er har semester! Underbart!!!! Hoppas att ni gillar de nya core-passet lika mycket som vi!
 
Nu ska jag ta semester några dagar från gruppträning... tills nästa onsdag, hoppas ni är med då!
 
 
 
Annars verkar läget vara under kontroll på fvk... kikade in i damernas omklädningsrum å de har börjat hända grejer... taket är nymålat å nya duschaggregat är uppsatta!
 
Imorgon tänkte jag prova he mig ut på en löprunda igen... får se hur knät känns... har haft uppehåll nu från löpningen i 3 veckor! Så det blir spännande!
 
Ha de gott!
//Jossan

Kommentarer

  • Ida säger:

    Nya passet är jätte bra! Både jobbigt och roligt

    2012-07-06 | 06:53:06
    Bloggadress: http://Http://Lundmarklundberg.blogg.se
  • jenny säger:

    måste då säga att dansmixen som var igår (torsdag) var helt sjukt bra! :)

    2012-07-06 | 23:08:17

Kommentera inlägget här: