Friskvårdskompaniet

Go kväll!

Kategori: Allmänt

Nu så... jobbat, gjort några ärenden på stan, kört combat, som ju som vanligt var hur kul som helst =) mitt sista pass på några veckor så de kändes lite extra speciellt ;P Å sen till sist har jag packat väskan! Imorgon åker jag till stockholm, jag ska gå en PERSONLIG TRÄNARE-utbilning! Det kommer verkligen bli superkul.... spännande =) Känner mig riktigt laddad, samtidigt som jag är ganska nervös =) men de blir nog bra! Hoppas nån vill träna med mig till hösten bara?!

Nåväl, jag hoppas på att kunna fortsätta uppdatera lite, men jag kommer nog inte ha så mycket koll på vad som händer i friskvårds-huset... så de får nog ni uppdatera mig om =)
Sköt om er nu!
Träna hårt, ät mycket, sov gott å ha kul!
Vi ses!
KRAM
//Jossan

Kommentarer

  • Marika säger:

    Hej!

    Du kommer att passa perfekt som personlig tränare. Du är så bra på att peppa deltagarna att ge det lila extra.

    2012-06-07 | 07:13:53
  • Ida säger:

    Kul, kommer passa dig perfekt ! Har funderat länge på att boka in PT timmar, nu känns de ännu mer lockande!

    2012-06-07 | 22:11:36
    Bloggadress: http://Http://Lundmarklundberg.blogg.se
  • Ann Lundqvist säger:

    Hej Jossan! Hoppas tu har en trevlig tid nere i storstaden =) Här kommer receptet på knäckebrödet och det var verkligen supergott.

    Knäckebröd!

    1 plåt



    2 dl majsmjöl

    1 dl solrosfrön

    1 dl sesamfrön

    0,5 dl linfrön

    0,5 tsk salt

    0,5 dl rapsolja

    2 dl kokande vatten

    Rör ihop alla ingredienser i en bunke och häll över 2,5 dl kokande vatten. Rör om. Bred ut smeten på ett bakplåtspapper på en plåt. Skär i rutor och häll över lite flingsalt. Grädda på 150 grader i drygt 1 timme

    2012-06-08 | 08:15:01

Kommentera inlägget här: