Friskvårdskompaniet

God morgon!

Kategori: Allmänt

Hej på er! Hoppas ni har det bra där hemma! Om ni bara visste hur mycket jag saknar friskvårds! Men det finns ett litet gym här på skolan och naturen här är himla mysig att vara ute å springa i! Så jag överlever! Men de finns tyvärr inte mycket tid över till att träna, all tid går åt till att läsa! Utbildningen börjar kännas lite tung nu! Fast de hade lärarna varnat oss för, så jag hoppas att det snart vänder för just nu känns de otroligt svårt! Men jag ska kämpa vidare! Tack Ann för receptet, de får jag testa när jag kommer hem! Å Ida, de vore jättekul om du ville köra PT! Ha de gott! Kram

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Kämpa på Josefin, det där fixar du! :) Du får hemskt gärna skriva om utbildningen sen, lite mer vad det är ni har läst och så :)

    2012-06-11 | 09:45:10
    Bloggadress: http://enbitavlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: