Friskvårdskompaniet

Heeeej!

Kategori: Allmänt

Då var två dagar på PT-utbildningen avklarade! Jag trivs verkligen superbra, det är så himla vackert här, vi håller till ute på lillsved i Stockholms skärgård! Skolan är fin, lärarna toppen och klasskamraterna trevliga! Men det är himla mycket man ska lära sig!!! Jag var nyss tvungen ta en paus i pluggandet så jag snörade på mig löparskorna å for ut på en runda! Så nu ska jag fortsätta läsa! Hoppas ni har det bra där hemma! Jag ska försöka skriva mer en annan dag! stor Kram /Jossan

Kommentarer

  • Marika säger:

    Hej!

    Det låter underbart. :) Bra ställe å ha en utbildning på.



    2012-06-10 | 13:01:12
  • Maud säger:

    Kämpa på, det kommer att gå jättebra för dig, som alltid ;) // Kramar till dig ;)

    2012-06-11 | 22:06:35

Kommentera inlägget här: