Friskvårdskompaniet

Kvällsfika!

Kategori: Allmänt

Då var ännu en arbetsdag gjord! Härligt! Tiden går så fort känns de som... snart semester å allt! =)
Körde mitt sista pumppass ikväll på ett tag... hur länge vet jag inte... men iaf över sommaren, så nu ska mitt kära knä få vila från de så får vi se om det blir bättre! Känns lite tråkigt eftersom det snart är dags för nytt program å allt! Hoppas verkligen jag kan köra igen till hösten, men vi får se!

Nåväl, nu blir det gokvällsfika, imorgon ska jag upp tidigt! 07.00 ska vi filma de nya core-passet =) Spännande!

Önskar er en trevlig kväll!
Å glöm inte att vi öpnnar 15.00 imorgon eftersom det är en röd dag!
//Jossan

Kommentarer

  • Marika säger:

    Hej!

    Tror att många blir skrämda från shabam passen där det ska filmas.

    Förklara gärna lite mer om passet och skriv nått på fb sidan. Trisst om folk blir bortskrämda pga filmkameran. Varför är det bara 10 platser på passet?

    Var ska filmen visas upp?

    Och visst skulle bara instruktören filmas eller?



    Hoppas ditt knä blir bättre efter vilan från pumpen och kan komma med nya krafter efter semestern.

    2012-06-05 | 23:22:34

Kommentera inlägget här: