Friskvårdskompaniet

Onsdag!

Kategori: Allmänt

Onsdag brukar i vanliga fall vara min favoritdag, förutom lördag såklart! ;-) Onsdag betyder ju bodycombat för mig! Men inte idag… Nej idag handlar det om biomekanik! Å de är nog de svåraste vi gått igenom hittills! Jag som tyckte utbildningen var tung i början, men de var inget motför detta! Nåväl, jag ska plugga som en galning ikväll! Samtidigt kommer jag tänka på er som får köra Combat! Gissar att Viktoria kommer köra hårt så ni får träna lite för mig oxå! ;-) men jag tänkte att jag skulle lyssna på nya passet å när jag blir less på muskler och tyngdkraft och hävarmar så jag kan läsa lite koreografi istället!! Ha de gott!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hejja Jossan, du kommer att fixa det där! Du, om någon, är verkligen menad till att vara PT. Lycka till nu, och skynda dig hem - så att onsdagarna blir sådär superbraiga! :)

    2012-06-13 | 20:29:34
    Bloggadress: http://moonfruit1986.blogspot.com

Kommentera inlägget här: