Friskvårdskompaniet

Svar!

Kategori: Allmänt

Kommentar: varför har ni skellefteås sämsta öppettider? och sen stängt under stadsfesten och alla högtider ni tror inte det finns dom som vill träna dessa tider? alla kanske inte behöver skippa träning bara för att det är stadsfesten. tråkigt att man måste lägga ut massa mer pengar på andra gym när man köpt kort hos er.
 
Svar: Hej Kurt!
Det var tråkigt att höra att du tycker vi har dåliga öppettider! Vi har, pga tidigare erfarenheter, valt att ha stängt under midsommar och festivallördagen eftersom det är alldeles för få som tränar då =/ 
Det är jättebra att ni tycker till, vi uppskattar alla åsikter så jag ska absolut framföra detta till de andra! 
 
 
 
 
Kommentar: Hej. Jag har köpt sommarkort hos er. Och nu ser jag att ni publicerat era sommartider, vilket var dom sämst tänkbara för mig då jag jobbar under dagarna fre-lördag, och planerat att träna just dom 2 dagarna åt kvällskvisten. Får jag mina pengar tillbaka?
 
Svar: Hej Anna!
Skicka ett mail och skriv samma sak till Marianne, våran verksamhetschef! Hennes mail är: [email protected]
Jag kan inte ta sånna beslut här på bloggen!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: