Friskvårdskompaniet

Tillbaka på banan igen!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Idag har vart en härlig dag, det är faktiskt otroligt skönt att vara tillbaka i vanliga rutiner igen! Kände mig dock lite vilsen i receptionen... men så brukar det ju kännas när man varit borta! Vi har iaf spånat lite mer på höstgruppträningsschemat =) det kommer bli rätt likt vårschemat som vi haft nu... men några små förändringar, förhoppningsvis till det bättre ;p
 
Sen frågade Irene om jag ville teama med henne på combaten... å de ville jag ju självklart! Vi körde ett mixpass, några gamla favoriter! Svettigt, tufft å riktigt kul! Nu känner jag mig ännu mer laddad inför mitt pass på onsdag.. Å ännu mer tills på fredag då det är RELEASE för BC52! Hoppas ni bokat in er, det kommer bli GRYMT!
 
 
//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: