Friskvårdskompaniet

Tillbaka till verkligheten...

Kategori: Allmänt

Okej... nu börjar jag känna mig som en människa igen, det var välbehövligt med två dagars vila å bara slippa tänka på allt som har med träning att göra! Hoppas ni haft en trevlig midsommarhelg =)

Så idag var det dags att köra igång igen! For till friskvårds lite tidigare idag, innan vi öppnade.... kändes otroligt skönt att kliva innanför dörrarna igen =) kändes verkligen som hemma! Gick omkring i lokalerna ett tag å bara tittade, haha =)
Nåväl, sen var det dags för att instruera pass igen... var lite extra nervös eftersom det var ny release på coren... å hur kändes de då... njae, sådär =/ tror mitt huvud redan tagit semester... Men, som jag alltid brukar säga till deltagarna: "Man måste ge det några gånger!" Så förhoppningsvis känns de bättre till veckan!! Men jag gillar verkligen passet, det är tufft ;P

Det är himla skönt att vara hemma igen =) Så nu är det bara att ta nya tag, för imorgon startar en ny vecka!
//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: