Friskvårdskompaniet

Våra mål - MÅLGÅNG!

Kategori: Våra mål! Våren 2012

42 dagar.... 6 veckor!

GRATTIS
... eller vad man nu säger =)
Å så himla duktiga vi har varit... visst?!?! Hoppas ni är nöjda med era prestationer!
Tänkte vi kunde göra en liten "utvärdering" idag! Så jag skulle verkligen uppskatta om ni hann skriva några rader om denna utmaning! =)
- Hur har dessa 42 dagar gått?
- Har det gett några reslutat?
- Har det varit lättare att hålla motivationen upp när du visste att det var mer än 20 andra som oxå satt ett mål?
- Känner du dig nöjd nu i efterhand?
- Kommer du att försöka "fortsätta"?
- Vill du vara med i utlottningen av den superfina boken?
//Jossan

Kommentarer

  • J säger:

    Det har gått riktigt bra med mitt godisförbud, saknar det inte ens så tänker fortsätta nån vecka till. Superbra att ha andra att tävla med!

    2012-06-04 | 10:09:54
  • Emma säger:

    - Det har gått riktigt bra, har varit frisk och kry och varit mig igång! Jag har ätit bra och ordentlig frukost varje morgon, hållit mig borta från godiset, kört intervaller på löpbandet... tränat runt 5 gånger i veckan:)

    - Minus några kilon på vågen, lite bättre kondis (känns det då som), mer självsäker i gymmet och på gruppträningar.. Bara Bodypump som jag inte har provat på än som jag vill göra!!

    - Absolut! Dessutom blir jag motiverad när jag är på gymmet/gruppträningar och ser andra jobba hårt!:)

    - Jag är nöjd! Fast som sagt, Bodypumpen måste jag prova!

    - Jag ska absolut fortsätta och sätta upp nya delmål eftersom:)

    - Jag vill gärna vara med om utlottningen!!

    2012-06-04 | 13:49:36
  • Ida säger:

    -Det har gått super bra, mycket bättre än jag trodde! Har blivit så inspirerad av att vara i gymmet och känna att man kan öka på mer vikter eftersom så jag har knappt varit på några grupppass.



    -Det har verkligen gett resultat! Har kunnat köra tyngre i allt, i vissa nästan 35% mer ! Väldigt skönt att känna att man verkligen tagit slut på sig själv när man tränat klart.



    -Det har varit till stor hjälp att veta att det är fler som kämpar för att nå sina mål !



    -Är super nöjd!!

    -Kommer absolut att fortsätta med nya delmål

    -Ja självklart vill jag vara med i utlottningen



    -

    2012-06-04 | 19:58:23
    Bloggadress: http://lundmarklundberg.blogg.se/
  • Anneli säger:

    Jag är som sagt nöjd, och självklart är det peppande att veta att fler kämpar på och sätter upp mål - både på gymmet och ute i löparspåret :). Jag springer vidare...och visst vill jag vinna boken ;)

    2012-06-04 | 22:31:06
  • Sarah säger:

    - Kikar tillbaka i kalendern och på bloggen och får väl säga att det gått sådär, beroende på hur man ser det! :)



    3 av veckorna har jag lyckats klämma in alla pass och aktiviteter jag ville ha med (eller något motsvarande, missade jag tabata har jag ändå kört nåt cardio). Dock har ju fokus mest legat på styrketräningen och promenaderna som var tillägget! Styrkan har aldrig uteblivit! :) För två veckor sedan vart det 2 pass till och med, men förra veckan missade jag pumpen på grund av ett veterinärbesök, ja ni förstår, veckan innan combaten på grund av en ond fotrygg, ja ni förstår.

    - Det tycker jag! :) Sen starten har jag gått ner 1,5 kg. Jag har både blivit mer bekväm i gymmet som fler pratat om :) Och fått det lite som en ny favorit, jag längtar dit! ^^ Jag har fått bättre teknik i de övningar jag valt att fokusera på där, samt ökat i vikter, förutom chinsen där det minskats hjälpvikteer ^^ Och promenaderna har rullat på, har uteblivit 1 promenad/vecka 2 ggr.

    - Ja! Peppande och inspirerande att läsa om hur det går för andra :)

    - Jag känner mig riktigt nöjd :) Och kommer försöka fortsätta i liknande stil yes! :)

    - Jaaaa klart jag vill vara med i utlottningen!



    TACK för en superrolig utmaning Jossan! ^^

    2012-06-05 | 08:24:17
    Bloggadress: http://enbitavlivet.blogspot.com
  • Ann Lundqvist säger:

    Hej Jossan. Utmaningen har gått i vågor. Många dagar har jag inte haft en tanke på godis medan andra dagar har maken nästan fysiskt fått våldhålla fast mej för att jag inte skulle bege mej i språngmasch ned på Konsum och mumsa i mej allt i godisväg. Tänker som så att jag ska fortsätta i största möjliga mån vara utan godis i fortsättningen och bara äta godis på Lördagar som barnen och lördagsgodis. Men har jag en sådan där dag då jag inte är sugen på en lördag så står jag över den veckan. Klart jag vill vara med på utlåttningen av superboken.

    2012-06-05 | 14:29:35
  • Mirja säger:

    De här 6 veckorna har gått fort, men jag tycker absolut att det har gett resultat. Jag känner mig starkare i ryggen och tekniken har förbättrats flera gånger om. Det är definitivt mer peppande när man är ett gäng med olika mål som ändå jobbar tillsammans, helt klart. Jag är svinnöjd! Det blev nästan 7 st riktiga chins! :D Även om den sista inte var jättevacker, men målet var ju minst 5 så. Och jag kommer absolut fortsätta nöta dom, men kanske inte 5 ggr i veckan ;) Har ett nytt mål att fokusera på också. Är gärna med i utlottningen av boken!

    2012-06-05 | 22:32:02

Kommentera inlägget här: