Friskvårdskompaniet

Våra mål - MÅLGÅNG!

Kategori: Våra mål! Våren 2012

Vad glad jag blir när jag läser era kommentarer om utmaningen! =) Undrbart att höra att ni märker resultat! Tycker verkligen ni ska sträcka lite extra på er å känna er riktigt stolta över eran insatts!

Men är det inte fler av er som vill vara med om utlottningen av boken? Tänkte nämligen lotta ikväll! Hör av er ;P

Så för att sammanfatta: GRYMT BRA JOBBAT ALLIHOPA! Ni har varit jätteduktiga =) Så kul att ni hakade på och var positiva till detta! Det blir alltid roligare om man är fler! Jag är helt säker på att jag aldrig skulle ha klämt in så många löppass om jag inte hade vetat att ni oxå kämpat (är väldigt lat innerst inne) så tack för att ni ville va med!

STOR kram på er!

//Jossan

Kommentarer

  • J säger:

    Jag vill vara med i utlottningen!

    2012-06-06 | 13:51:49
  • Sara säger:

    Ett jättekul initiativ Jossan! Jag gillade verkligen tanken på utmaningen, och det gick ju. Framförallt kan jag numera stolt säga att jag utan att tveka tar min plats i gymmet. Alla var ju som så snälla där ändå :)

    Godiset gick ju, men inte så mycket mer. Det blir nog inte att göra om det...i alla fall inte om jag fortfarande vill ha min sambo kvar ;) Jag får nog arbeta vidare på biffigheten, men vem vet vad som sker i framtiden :D Vi ses ikväll Jossan!

    2012-06-06 | 16:03:54
    Bloggadress: http://moonfruit1986.blogspot.com
  • Veronica säger:

    Jag är också gärna med och tävlar om boken :)

    2012-06-06 | 18:56:14
    Bloggadress: http://veronicas.shapemeup.se
  • Zandra säger:

    Jag vill självklart vara med och tävla! Om det inte är för sent! Jag skrev min utvärdering i ett annat inlägg... Tycker som så många att det varit superkul och jag är jättenöjd med mina resultat! Kör gärna igång en till utmaning, typ till hösten, bra att komma igång med saker som känns lite jobbiga!



    Ha det fint tills vi ses!

    2012-06-06 | 21:03:57
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com

Kommentera inlägget här: