Friskvårdskompaniet

FREDAG!!!!!!!!!

Kategori: Allmänt

Vaknade kl 05.00 imorse av att solen lyste mig rakt i ansiktet! En annan morgon hade jag blivit irriterad... å velat sova längre... meeeeen, inte idag! Så idag vaknade jag på helt rätt sida, en timme för tidigt tom ;P känner mig otroligt taggad på att få träna idag efter 9 dagars vila! Dessutom tänkte jag köra mitt nya cykelpass... känns riktigt spännande!





Förresten, visst blev våra nya skyltar snygga?!?! Dom sitter både på fram och baksidan!





Just nu kör Irene det nya core-passet! Vilket tryck det är där uppe.... hon kör stenhårt! Så nu väntar jag med spänning på att de 24st tappra deltagare som är här och testar ska komma ner =)




Glad morgon!
//Jossan

Kommentarer

  • Marika säger:

    Hej!

    Jag är lite nyfiken.

    Har bläddrat fram i schemat och ser att det är ett maratonpass den 7april.

    Vad är det för gruppträningsmix?



    2012-03-24 | 07:32:30

Kommentera inlägget här: