Friskvårdskompaniet

FREEEEEDAG!

Kategori: Allmänt

Vi startade dagen med mysfrukost och möte som vanligt! Sen storstäd av omklädningsrummen, som vanligt!
Sen var det dags att testa nya corepasset... det är inte riktigt färdigt ännu, men vi har kommit en bra bit på vägen! Å sen fick jag avsluta min arbetsdag med ett cykelpass, superhärligt!

Så nu tar jag helg!!! eller iaf tills imorgon kl 10.30 för då är det dag för ett extra insatt BODYCOMBAT pass! Hoppas ni kommer! Har dock inte bestämt mig för om det blir BC50 eller någon mix.... vad tycker ni? ;P

Ha en fortsatt underbar fredag!



//Jossan

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    kör någon gammal mix=))))

    2012-03-09 | 18:00:28
  • Anonym säger:

    Neeej, inte mixpass när inte jag kan.

    2012-03-09 | 20:32:39
  • marika säger:

    Hej!

    Gärna en mix med några gamla favoriter. :=)



    Ser framemot morgondagens combatpass. Tyvärr har jag varit förskyld nu i veckan och missade combaten i onsdags.



    2012-03-09 | 21:20:38

Kommentera inlägget här: