Friskvårdskompaniet

God morgon!

Kategori: Allmänt

Fredag igen =)

Jag hade som för mig att det var massor som jag skrulle skriva om idag... men nu står det helt stilla... det är nog för tidigt än ;p har inte riktigt vaknat än kanske!
Idag är det dags för lunchspinning igen... eftersom jag förra fredagen inte kände mig 100% nöjd med passet har jag gjort om det till idag! Så nu håller jag tummarna att det känns bättre idag ;p Å min träningsvärk som under veckan bara flyttas runt i princip över hela kroppen har äntligen börjat ge med sig ;P Nu känner jag mig bara trött i kroppen... måste vara efter Tabata-passet igår! En av mina fina deltagare, som varit med på tabatan ända sen vi startade med det i höstas, sa att det var ett av "topp 3" tuffaste Tabata-pass som hon varit på och jag är beredd på att hålla med! Men roligt var det =)

Förresten, imorgon firar Stadium 25år... då kommer vi, friskvårdskompaniet, att vara där! Hoppas ni kommer in å handlar då!

//Jossan

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Det var det verkligen, mycket bra tabata-pass!! :)

    2012-03-30 | 12:55:54

Kommentera inlägget här: