Friskvårdskompaniet

Måndag igen!

Kategori: Allmänt

Helt otroligt vad veckorna går fort! Nu är det redan måndag igen ;P
Igår körde vi ju SPINVASAN! Eller vi och vi... jag tittade på! haha =) och serverade bullar, blåbärsoppa, banan, vatten, juice och sånt! Det såg riktigt jobbigt ut, himmel så duktiga alla var! Vilken prestation, nästan 4 timmars cykling, helt otroligt, det gjorde ni himla bra, allihopa! Så en stor applåd till alla som var med!

Idag ska vi fortsätta knåpa lite på det nya core-passet, som helst ska vara färdigt i veckan =/
Dessutom lovade jag att köra ett mix-pass på min pump imorgon! Det får jag inte glömma!

Jo, en sak till... Rikard kommer snart köra ett önske-cykelpass! Där blir det ni som får bestämma musiken! Mer info om det kommer!

Jag har oxå en liten överraskning på spinningfronten... men det är nog några veckor bort! =)

Ha en riktigt härlig måndag!

//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: