Friskvårdskompaniet

Mix-pass!

Kategori: Tyck till!

Är det bara vi instruktörer som tycker det är kul med mix-pass? Alltså när vi dammar av gamla pass som vi kört förr?



Själv blir jag ganska less efter ett tag... man behöver som inte tänka efter längre... allt bara flyter på precis som vanligt, varje pass, vecka efter vecka.... Jag skulle lika gärna kunna slå på en bandspelare, för jag säger exakt samma saker, vid samma tidpunkt under låten typ! Det är faktiskt ganska komiskt!
Men det kanske är så folk vill ha det! Man lär sig passet, man vet vad som kommer, man vet hur mycket man ska ta i, man vet exakt vilka vikter man ska ha, allt bara går på rutin...=S man känner sig väldigt trygg helt enkelt! Eller???
Jag tycker däremot det är kul med mix-pass... man får ut mer av träningen då! När man har lärt sig ett pass så tror jag att man inte tar i lika mycket...

Eller vad tror ni...?!?!

Hoppas ni haft en bra tisdag! Det har jag, vilket fantastiskt väder, helt underbart! Sen körde jag core & bodypump... mixade pass, hihi =) Dock blev jag tvungen köra utan mick... =( det är inte alls kul... men nåt var trasigt, tyvärr!! Men det gick bra ändå, underbara deltagare som gjorde passet fantastiskt bra ändå, trots att det var "nya" låtar och "ny" koreografi ;P

//Jossan

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Mixen av bodycombat = gillas!

    Gärna repris av dom träningspassen.

    2012-03-06 | 21:28:41
  • Anonym säger:

    Hej! Jag saknar verkligen att det inte finns nåt pass vid 16 tiden på vardagar. när man slutar jobba 15.30 så hade det varit super att kunna köra ett pass innan middagen. Ni har inga funderingar att börja med det? =)

    2012-03-06 | 21:36:27
  • Zandra säger:

    Tycker att det är jätteroligt med mixpass, speciellt när man ha för vana att gå på samma pass.. Det var en jättebra mix på bodypumpen idag, tycker jag! Roligt med variation! Du gjorde det bra trots att du var utan mick! :)

    2012-03-06 | 22:22:19
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com
  • Sarah säger:

    En mix av båda är bäst! :) Ett nytt program med ny musik och ny koreografi som man kommer in i och GILLAR, är SÅ kul att köra och nöta! Fastän det är samma blir det som bara roligare och roligare ändå :) Men samtidigt är det som att vänjer sig, eller musklerna vänjer sig vid just de rörelserna, så att ni slänger in mixpass är TOPPEN! Som pumpen igår, sjuuukt tungt och superkul!! :) Fortsätt med mixpass emellanåt! :)

    2012-03-07 | 10:05:14
    Bloggadress: http://enbitavlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: