Friskvårdskompaniet

Svar!

Kategori: Kommentar/Svar

Kommentar: Ser framemot danseventet. Missuppfattade själv först hur det är upplagt och trodde att det var halva tiden stepp o halva tiden korograferad dans o halva tiden afro o pitbull. och så skulle man välja ett av dem passen. Så det var bra missuppfattning. :) Mycket dans blir det.
Har du nått tips hur man ska göra med middag? Brukar få håll på combaten om jag ätit nära inpå. Brukar blir hungrig av att träna men man vill heller inte få håll. Vad kan man äta för att inte vara hungrig men ändå inte få håll?
Har du några tips?
Och så ett önskemål. Som nått extrapasse eller nån event eller så får ni gärna ha ett till combat 75minuter. Det var superskoj.
Krya på dig,Josefin. Förhoppningsvist så syns vi nästa onsdags combat.

Svar: Hej Marika!
Det kan ha varit jag som var otydlig när du bokade oxå =)
Prova att inte äta så nära inpå träningen, framförallt inte inför combaten som är mycket hopp och studs! Ät något ordentligt 2-3 timmar innan istället, om du ändå skulle känns dig jättehungrig innan passet kan du ta ett äpple och en näve nötter för att få en energikick! Glöm inte att äta något direkt efter träningen för att fylla på med energi!
Jag skulle oxå gärna köra ett combat 75 minuter igen snart... jag ska kolla upp det! Å aboslut, nästa onsdagscombat kommer jag vara där!





Kommentar: Hej! Hoppas du mår bättre:)Tänkte fråga hur sommarschemat ser ut när det gäller gruppträning?

Svar: Hej Therese! Tack, nu börjar jag vara på hugget igen! Vi har inte börjat på gruppträningsschemat för sommaren ännu, men det kommer troligtvis likna förra årets schema! Vi kommer att dra ner på passen nu efter påsk, sen miskar det under sommaren, men vi kommer ändå köra pass varje vecka! Sen i augusti drar vi igång på allvar igen! =)

//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: