Friskvårdskompaniet

Bodycombat!

Kategori: Gruppträning

Jag har sagt det förr... och jag säger det igen! SHIT så roligt det är!!! Idag hade jag verkligen superkul! Å vilka fantastiska deltagare jag hade med mig ;P Adrenalin, svett, kraft och massor med energi... det fullkomligt sprudlade inne i rummet!!! Å den där timmen går verkligen så himla snabbt... ibland önskar jag bara att det gick att spola tillbaka... eller typ börja om från början utan att någon märkte det... bara för att få köra liiiiiite liiiite till!

Imorgon kör Malin S ett extra combatpass kl 13.00! Å på fredag är passet flyttat till 14.30 eftersom vi stänger tidigare!




Nepp, nu viker jag in årorna för idag!
Tack å hej!

//Jossan

Kommentarer

  • Marika säger:

    Tack så mycket för ännu ett superbra pass. :=)

    Här kommer lite önskelåtar till combat mix pass:



    Från combat 50;

    -Gimmie Dat – Ciara



    Från combat 49;

    -Lord Of The Rings – Nick Skitz vs Blissphoria



    -Från combat 48;-

    Drummer Boy (MoDrums Remix) – Alesha Dixon



    från combat 46 ;

    -Kalinka (Russian Hit Mix) – Captain Jack / Kalinka – Za No Za

    -Braveheart 2006 – Frantic & Gammer



    från combat 44:

    -Paint It Black 2009 – Masif DJ’s

    -GIA (Skitz Clubb Mixx) – Despina Vandi







    2012-05-16 | 21:52:46

Kommentera inlägget här: