Friskvårdskompaniet

Bra start.... NOT!

Kategori: Allmänt

Jahapp... då startade jag dagen på de absolut värsta sättet....
Jag sov jättegott.... väckaren ringde, jag vaknade, kände mig hyfsat utvilad, hann se på fönstret att solen sken, hann tänka att himmel så härligt med sol idag tills jag insåg att de där var ju inte min väckare som ringde....! Det var min sambos... på måndagar ringer min klocka 04.45.... hans ringer 06.25...... PANIK!!!! Men 06.31 var jag på plats och kunde öppna dörrarna för de stackare som stod och väntade tappert på att få gå in å träna.... FÖRLÅT mig =(

Nåväl... nu kan det väl bara bli bättre... visst?
Tur att Tina börjar 8 så jag kan få fara hem igen å packa väskan, hämta min lunch, borsta tänderna och eventuellt hinna dra en kam genom håret! OCH byta kläder... för de jag slet på mig imorse i all stress passar inte ihop! haha =)

Hoppas eran morgon startade bättre ;P
//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: