Friskvårdskompaniet

Celsius...

Kategori: Allmänt

... har fått nytt utseende!



Snyggare..? Ja, absolut!
Godare...? De vet jag inte! Men jag har då saknat smaken apelsin! Nu har vi äntligen fått in den igen iaf!

Var precis på väg att skriva ett inlägg om vilket kanonbra träningsflow jag är i just nu =) roliga gruppträningar, tuffa gympass och härliga löpturer... trots att jag faktiskt på senaste tiden har haft lite ont i mitt dåliga knä... har nog försökt förtränga det ett tag nu! Men idag var jag till kroppen, alltså Per, våran naprapat! Han lasrade och tejpade och sa att jag helst ska vila från löpningen några dagar =( och så får det bli! Nåväl, jag tänker stanna i mitt härliga träningsflow ändå... ;P de finns ju massor med annat roligt som man kan träna istället!


Tur att det finns rosa tejp! Ser lite roligare ut då ;P

Näpp, dags att börja ladda för core & bodypump!
//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: