Friskvårdskompaniet

=)

Kategori: Allmänt

Då var snart denna onsdag över! Det har vart en bra dag, vi har fått mycket gjort! Bl.a:

  • fortsatt med nya core-passet! Jag ska inte ge er höga förväntningar.... ;P meeeeeeen, det känns riktigt riktigt bra! Imorgon ska vi testa det igen, köra igenom det ordentligt för att känna efter!
  • nästan gjort färdigt juli/augusti gruppträningsschemat! Tror vi landar på ca 21 pass per vecka! Nyhet för i sommar är pass kl 08.30 på morgonen! Det blir super!
  • jag har bokat flyg... för nästa vecka åker jag på äventyr... =)
  • jag har dessutom hunnit plåga syrran en sväng i gymmet! Hon kommer bli grymt stark!
  • jag & Tina har blivit intervjuade över telefon av en journalist från LesMills! Hon ville skriva om våran resa i deras kommande nyhetsbrev =)
  • åsså har jag kört BODYCOMBAT! Ett mixpass... superkul! Med underbara deltagare som ger allt, helt fantastiskt ;P
Nu ska jag försöka hinna fixa en ny skiva med musik till mitt TABATA-pass imorgon ;P
Ha ni oxå haft en bra dag!
//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: