Friskvårdskompaniet

Fredag!

Kategori: Allmänt

Härligt med långhelg! Men jag ska ändå jobba lite extra! ;P

Igår fortsatte vi med de nya corepasset! Vi måste bara hitta lite mer musik.... sånt kan ta tid =/ låten ska ju gärna passa ihop med övningen... sen ska det gärna vara "rätt" takt och dessutom bör den även vara uppdelad på "rätt" antal 8:or (alltså så som vi räknar takten) Men vi ska fortsätta nästa vecka igen!

Idag ska jag oxå jobba en liten stund, det ju lunchcykel som vanligt på fredagar, de vill jag helst inte missa! Nästa vecka har jag och Malin R bytt dag, jag kör måndag för hon är i Barcelona och hon kör fredag för jag är i Åre!

Hoppas ni får en fin dag!
//Jossan

Kommentarer

  • Ann Lundqvist säger:

    Hej Jossan!

    Du som gillar recept. Här kommer ett som vi testade i morse. Mycket uppskattat hos 10:åriga sonen och hos mej med för den delen. Frukost med lyx



    Bananplättar:

    Mosa ett par bananer med en gaffel och tillsätt fyra ägg. Vispa ordentligt till en len smet, salta en gnutta. Hetta upp stekpannan med en klick smör och häll upp en matsked till varje plätta.

    Stek på båda sidor tills de fått färg och låt svalna på galler tills alla är klara. Lägg då tillbaka dem i pannan och låt stå på eftervärme. Servera med grädde alt. vispad kvarg/yoghurt och färska bär och frukt

    2012-05-18 | 10:09:05
  • Ann Lundqvist säger:

    Föresten Jossan! Skulle det inte gå ordna med en extra flik här på bloggen där man kan läggga upp en massa braiga, nyttiga recept??? Kanske många som sitter på massa recept och kan dela med sej. Tänkte bara lite =) Ha en bra dag

    2012-05-18 | 10:12:31
  • Zandra säger:

    Jag har lite låttips, om ni fortfarande söker :)



    Starships - Nicki Minaj

    Where have you been - Rihanna

    Bad influence - Pink

    Papi - Jennifer Lopez



    2012-05-19 | 15:22:55
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com

Kommentera inlägget här: