Friskvårdskompaniet

God morgon torsdag!

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Kom precis hem efter att ha varit ute på en morgonpromenad! Mycket härligt att starta dagen så! Fick dock för mig att gena lite genom eljusspåret på moröhöjden.... men de skulle jag ju inte ha gjort! Där hade de ju inte tinat, de låg ju kvar massor med snö där! Jag hade nämligen förträngt de där vita som har en tendens att falla från himlen och sedan lägga sig som ett tjock envist täcke på marken! Men förhoppningsvis ska det väl inte snöa nå mer nu =)
Svängde även in på ica och handlade grahamsmjöl & jäst, för ikväll ska jag baka! Massor med gott bröd ;P

Åsså längtar jag tills imorgon, då ska vi göra något spännande på jobbet! Å de har inte med träning att göra ;P



Hoppas ni får en fin dag!
//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: