Friskvårdskompaniet

God morgon!

Kategori: Allmänt

Hoppas ni hade en fin valborgs igår!
Det hade jag! Den börjad med sovmorgon, superhärligt, i vanliga fall är det alltid jag som öppnar på måndagar så jag måste kliva upp 04.45 men igår öppnade vi ju inte förän 09.00! Sen tränade vi tillsammas på jobbet (alltid kul när man får göra något annorlunda ;p) å sen fick vi lunch! =) Jag ska lägga upp nån bild sen.... Johan & Peter som körde combat för första gången ;p dom var superduktiga!

Efter lunchen var det dags för ett BODYCOMBAT-pass! Och jag hade verkligen hur kul som helst! Ett toppensätt att avsluta en arbetsdag på!

Idag är jag ledig =) fast jag tänkte köra mina pass ikväll ändå... för mig betyder tisdag core & pump så de skulle kännas konstigt annars!

Jo, nu har Tina oxå svarat på frågan som vi fick tidigare, så läs gärna hennes svar oxå! Ni kan absolut ställa frågor här till andra instruktörer eller personal på FVK, då kan jag föra frågan vidare!

Hoppas ni får en fin dag idag!



//Jossan

Kommentarer

  • jenny säger:

    kommer ni dra ned på zumba pass nu när ni börjar komma igång med sh´bam? för det vore tråkigt.

    och när kommer ett nytt zumbapass? alltså nya låtar+koreografi? är det ni som väljer låtar och steg till det?

    2012-05-01 | 14:50:12

Kommentera inlägget här: