Friskvårdskompaniet

Hej hopp!

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Tänkte starta dagen med att dela med mig av mitt kanonbraiga-tips till er som gärna vill komma igång med löpningen men kanske inte riktigt känner någon motivation till att he sig ut på en runda!

Så.... om ni ska någonstans, typ å hälsa på någon, eller storhandla på icamaxi, ta på er under eller ha med er era träningskläder å sen när ni ska hem så tar ni istället en löptur tillbaka hem! Detta förutser såklart att någon annan kan köra hem bilen ;P
Men det är ju perfekt!!!! För hem ska man alltid å hem vill man alltid, på ett eller annat sätt =)

Igår skulle jag ut på en löptur... men var tvungen springa massa ärenden på stan istället, å sen blev det middag å sen bla bla bla.... Tänkte direkt att: fasen... nu hinner jag inte ikväll eftersom vi skulle å hälsa på några vänner i yttervik! Men det är då man ska se möjligheterna!!! Så jag tog med mig mina träningskläder å sen på väg hem så hoppade jag av efter en bit å sprang hem! Superbra!

Någon annan som sitter på nåt finurligt tips?!?

//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: