Friskvårdskompaniet

Ny kategori!

Kategori: Allmänt

Yepp, nu finns det en ny kategori som heter "recept"! Där tänkte vi att vi kan hjälpas åt att samla massor av goda recept! Det kan vara vad som helst, maträtter, bröd, gofika å annat gott!

Jag tycker det är superkul att laga mat och baka! Det är verkligen avkopplande för mig! Meeeen, jag vet inte hur det är för er men ofta när jag läser nya recept, antingen på internet i tidningar eller i kokböcker så blir jag ibland lite osäker.... åsså slutar det med att jag kör på samma gamla recept som jag alltid kört på tidigare... men får man ett recept av någon annan så känns det tryggare på nåt sätt! ;p de känns mer som att det verkligen blir bra om man ska testa något nytt! kanske låter konstigt men så funkar jag iaf!

Här på bloggen kan man ju oxå "efterlysa" recept! Det finns säkert någon som har nåt bra tips som vill dela med sig! Kanske man behöver nåt bra recept på en nyttig sås som passar till fisk... eller hur man snabbt kan slänga ihop en god lunch osv!

Så nu hoppas jag ni kan dela med er av era bästa recept!

//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: