Friskvårdskompaniet

Svar!

Kategori: Kommentar/Svar

Kommentar: blir det länge till ett nytt zumbapass kommer?
har några låtar som jag tycker skulle vara kanon till det :)

Svar: Hej Jenny!
Jag har tyvärr inte fått något svar när de nya zumbapasset kommer! Det enklaste är nog om du frågar någon av instruktörerna nästa gång du träffar någon av dem! Tjejerna skulle nog bli jätteglada över dina musikförslag! Du kan antingen säga direkt till dem eller skriva här så ska jag framföra!




Kommentar: är det något du kommer skriva om här? energibehov och fetter alltså..
skulle vara bra :)


Svar: Hej Jenny!
Hmm... det är inget jag hade planerat! Men OM tid finns kan jag absolut göra de! Dock är det ganska fullt upp just nu =/ Nu blir det långhelg å nästa vecka åker vi iväg på gruppträningskonvent! Sen blir jag borta nästan hela juni oxå! Men som sagt... om jag hinner =)




Kommentar: Hej
Har ni funderat på att sälja små mjölpaket? De är lite jobbigt att dra med mjölk i en flaska (som blir varm medan man tränar) för att kunna blanda en shake att dricka direkt efter träningen..


Svar: Hej Ida!
Det är inte något vi har pratat om... däremot funderar vi på att ta hem en färdig återhämtningsdryck från dahlblads, typ som gainomax men den är större + att det är mer protein! Vi har även funderat på kesella! Men säg till nästa gång så kan du få ställa in din mjölk i vårat kylskåp i personalrummet =)




Kommentar: Hej hej!
Har varit i Umeå & testat på RPM, vilket var hur grymt som helst!
Kan inte ni börja köra dom passen också? eller i alla fall testa på?
MVH:)


Svar: Hej!
Vi kommer nog inte ta in RPM inom närmaste tiden! Nu kör vi ju snart igång med pulssystemet SWIRL, så det blir en stor nyhet på cykelsidan! Men man vet aldrig i framtiden!! Sen så är det en tjusning med att få göra sina egna spinningpass! ;P




Kommentar: De har alltid ljud saaaa hog att man forsoka star sa langt bort fran de som det bara gar. Varfor aven ha den dar ljud sensor om det ignoreras? :P

Svar:
Hej!
Jag förstår att ljudet ibland kan upplevas väldigt högt på en del gruppträningspass, så det är jätteviktigt att man då säger till instruktören så han eller hon kan justera volymen! När vi står längst fram kan det vara svårt att höra om ljudet är ok eftersom vi står bakom högtalarna!

//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: