Friskvårdskompaniet

Svar!

Kategori: Kommentar/Svar

Kommentar: Förut hade ni ju så att ni släppte gruppassen kl 00 på natten..
Men antar att ni ändrade det eftersom många ligger och sover just då..
Tycker det är lika orättvist, om man kan kalla det så, att ha det kl 06 på morgonen då många sover då. De flesta vaknar ju kring 7.. och jag kl halv åtta. Och ofta är redan passen fullbokade då! Varför inte ha det kl 12 på dagen då alla är vakna.. och inte de tiderna då folk antingen ligger och sover tidigt (passläpp kl 00) eller då folk ligger och sover på morgonen (passläpp kl 06). Har hört att många har klagat och pratat om detta inne i omklädningsrummen med.

Svar: Hej Jenny!
Trist att du tycker det känns orättvist med bokningen, men det är ju lika för alla! Dock vet jag inte riktigt om jag vill hålla med om att passen är fullbokade redan kl 07.30 på morgonen... det skulle vara när det är riktig högsäsong isåfall! Men vilken tid vi än släpper så kommer det alltid vara en dum tid för vissa... Vi tycker det funkar bra med att bokningen öppnas 06.00 och det verkar som att de funkar för de flesta! 
Och med lång erfarenhet så vet vi att man oftast kommer med även om man hamnar långt bak på reservlistan, det tror jag många kan hålla med om?! Så än en gång, man ska aldrig känna att det är hopplöst ang reservlistor... det så pass mycket avbokningar att man oftast har STOR chans att komma med! Om vi t.ex tittar på förra veckan... vi körde totalt 53 pass varav endast 8 var fullbokade i slutändan ;P
 
Men jag ska absolut ta upp detta med dom andra å höra vad dom tycker! Så tack för din åsikt!

//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: