Friskvårdskompaniet

Träna tidigt eller sent?

Kategori: Träning

När tränar ni helst?
Morgon, förmiddag, lunch, eftermiddag eller kväll?

Jag kan inte riktigt bestämma mig... =/ Jag tränar nog helst eftermiddag eller kväll för då känner jag mig piggare och starkare! Men samtidigt är det ju så himla skönt att få de gjort på förmiddagen! Dock känns de inte riktigt som att jag kan ta i lika mycket eftersom kroppen som inte kommit igång ännu... men väntar jag till kvällen är det lätt hänt att det inte blir av! Det kanske hinner dyka upp något annat kul som man vill göra eller så har jag hunnit bli lat å vill hellre mysa i soffan!! ;P

Hur brukar ni göra?



//Jossan

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Känner precis samma som du! Har det gått nån timme efter att man vaknat funkar också, alltså typ på förmiddagen, men riktigt tidigt, nåe... då känner jag mig svag :)

    2012-05-08 | 21:15:04

Kommentera inlägget här: