Friskvårdskompaniet

Våra mål - DAG 11

Kategori: Våra mål! Våren 2012

Det går framåt.... visst då?!? Nu kan vi väl säga att en fjärdedel är avklarad! OM jag hinner imorgon tänkte jag visa vad det fina priset jag ska lotta ut är... bland er som fullföljer såklart! Visst sa vi så va?

Linda, behöver du en spark i baken? Eller hur går det?
Å härligt Ida, att du ökat på alla vikter i gymmet är imponerande!
Å Emma, efterrätt får man absolut äta på valborgs!
Emmy... nu blev jag inspirerad av dig som körde ett extra löppass ;P
Saknade dig på combaten förra onsdagen, Sarah, men då förstår jag vart du var!
Ann, du får supergärna skriva receptet på dina nyttokakor! Jag älskar nämligen att baka =)

Ni andra då, hur går det för er?

//Jossan

Kommentarer

  • Elin säger:

    Efter att vabbat sjuklingar hela veckan och nu blivit sjuk själv går det åt skogen...

    Har ett pass bokat på söndag och hoppas hinna två promenader innan dess. Matvanorna lite störda efter en långhelg. Tungt men jag ska tillbaka!

    2012-05-03 | 22:06:46
  • Emma säger:

    Det känns som jag blir starkare och snabbare och maten går ganska bra! Godis har jag inte ätit på ca 4 veckor och det är jag riktigt stolt över! Pga sjukdomar i familjen är humöret och taggen inte alltid på topp men...det är bara att kämpa på och tänka positivt=)

    2012-05-03 | 22:26:24
  • ELIN säger:

    Var sjuk i början av veckan och träningen blev inte som den borde varit. Men nu är jag frisk och kör för fullt igen - har avverkat ett grymt träningspass, först en löptur på 7km sen cardio+styrka i SuperSets! Går riktigt bra med maten, dock ett extremt sockersug, men kommer jag bara över tröskeln så! Har idag provat göra Proteinpannkakor som är perfekta efter träning. Nu satsar jag på att ha gått ner 10 kg på måndag när det är dags för vägning!

    2012-05-04 | 19:04:07
    Bloggadress: http://elinlu.webblogg.se/
  • Ann Lundqvist säger:

    Här kommer recepten på kakorna Jossan!

    MELLANMÅLSKAKOR



    Mixa ca 2,5 dl valfria naturella nötter till ett fint mjöl. Blanda ned 2 ägg eller bara 2 äggvitor om så önskas, 2 msk smält smör, kanel/kardemumma, valfri mängd blåbär och 1/2 banan. Klicka ut smeten på en plåt och grädda på 175 grader i ca 10 minuter. Toppa med blåbär och kanel.



    Kan varieras genom att hoppa över blåbären och tillsätta ett par msk kakao och kokosflingor. Eller tillsätt rivet äpple och kanel i stället för blåbär

    2012-05-04 | 19:44:02
  • Linda säger:

    Jag behöver en fet spark i baken! Förkyld igen :( men jag har i alla fall kommit igång med tabata på hemmaplan! :)

    2012-05-09 | 10:32:13

Kommentera inlägget här: