Friskvårdskompaniet

Våra mål - DAG 12 & DAG 13

Kategori: Våra mål! Våren 2012

Idag stod det löpning på schemat för mig... men det ändrades snabbt när jag tittade ut genom fönstret.... =( blev sur över de hemska vädret å for å gymmade istället!
Så nu tänker jag fortsätta sura... för nu kommer jag hamna efter med mina löppass igen... suck!!! Hoppas det går bättre för er än vad det går för mig just nu! Håller tummarna för er!

Men tänkte vända de här sura inlägget genom att visa vad jag ska lotta ut bland er som är med i denna utmaning!



En helt fantastisk bok! Så kämpa på nu! Heja heja =)

//Jossan



Kommentarer

  • ELIN säger:

    Avverkade ett grymt träningspass igår med hög förbränning (pressar mig lite extra inför måndagens vägning)!!

    Först gymmet hos er där jag plågade överkroppen, hem och ut på en 7km löprunda i relativt högt tempo och sen ett specialpass med styrka och cardio i högt tempo , ca 10 övningar, varierande antal repitioner, bara blandat, med hög puls, och 3 varv - underbart!!! Älskar den här utmaningen - vilken motivation den ger mig :)

    2012-05-05 | 14:31:37
    Bloggadress: http://elinlu.webblogg.se/
  • Ann Lundqvist säger:

    Åh, den vill ju jag lägga vantarna på ju. Vilket toppenpris för en som just börjat på den där våningen med alla maskiner och vikter. =)

    2012-05-05 | 16:19:12
  • Ida säger:

    Efter 7 pass den här veckan känns de grymt skönt med vila imorgon!

    Går bättre än vad jag trodde att vara utan godis, knaprar morötter istället :)

    2012-05-05 | 19:20:42

Kommentera inlägget här: