Friskvårdskompaniet

Våra mål - DAG 14

Kategori: Våra mål! Våren 2012

Yes! En hel tredjedel avklarad! =) Heja!

Å vilken motivation ni bjuder på, det är mycket inspirerande att läsa! Å så duktiga ni är! Dom här två veckorna gick verkligen supersnabbt, så de lär ju de fyra resterande oxå göra! Hoppas alla fortfarande är med i utmaningen!?

Nu väntar jag på att ugnsklockan ska ringa, har testat baka Ann´s mellanmålskakor, så snart blir det lite eftermiddagsfika för att ladda upp inför en löptur!

Sköt om er å hoppas ni får en trevlig kväll!
//Jossan

Kommentarer

  • Emmy säger:

    Går kanon! Gjort mina löppass denna vecka plus någon till! Lycka till på ditt pass ikväll :-)

    2012-05-06 | 16:31:48
  • Jossan säger:

    Härligt Emmy! =)

    2012-05-06 | 21:15:05
  • Sarah säger:

    Förra veckan var awesome! Combat x 2, pump, tabata, styrka underkropp, promenader x 3 :) Denna vecka har jag sen föreläsning på torsdag, så missar tyvärr tabatan! Ändrar lite i planeringen och klurar just nu på om jag ska försöka mig på ett tabatapass hemma, eller om jag ska ge mig ut och löpa i finvädret :)

    2012-05-07 | 13:04:06
    Bloggadress: http://enbitavlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: