Friskvårdskompaniet

Våra mål - DAG 15

Kategori: Våra mål! Våren 2012

Okej, då kör vi igång vecka 3 av 6!
Konstigt nog känner jag mig mer taggad nu än vad jag gjorde när vi började...?!? =S Någon annan som känner lika?

Det är verkligen sååå himla härligt att ni är så peppade! Å tänk på att ni inte bara taggar varandra.... jag lovar att ni förmedlar denna träningsglädje till andra läsare oxå!

Sarah, jag röstar helt klart på en löptur! Underbart väder idag!
Och självklart Sandra, i veckan kör vi för dig oxå! Krya på dig fort ;p

Jag pratade med två inspirerande medlemmar idag, som jag vet är med i denna utmaning! Den ena hade varit i gymmet å kört ett gympass, hon såg riktigt glad och sprallig ut när hon var färdig! Ett av hennes mål är att bli bättre och mer bekväm i gymmet!
Den andra pratade jag med i telefonen, hon berättade att hon hade varit ute på en löptur igår! Och som hon beskrev det: "Jag bara flög fram, kändes som att jag kunde springa hur långt som helst!" Och hennes mål är att komma igång med löpningen!

Nåväl... det blev en löptur för mig i eftermiddags iaf! Motvind, skavsår och alldeles för varmt klädd, men jag tog mig runt! Jag tror jag kan lägga mina fodrade löpartights på hyllan nu iaf... haha ;P höll på att svettas ihjäl!!!

//Jossan

Kommentarer

  • Emma säger:

    Kan man bli annat än taggad och peppad på att fara ut och springa i det fina vädret som varit idag:D ,hoppas det håller i sig nu bara, (för mer snö vill vi inte ha!!) så nu blir det på med träningskläderna och ut på veckans första löptur:)

    2012-05-07 | 19:07:23

Kommentera inlägget här: