Friskvårdskompaniet

Våra mål - DAG 16 & DAG 17

Kategori: Våra mål! Våren 2012

Wow... tiden går!
Snart halvtid! Hoppas det går bra för er, håller tummarna!

Såå... hur känns de? Har ni kommit någon vart? Märker ni reslutat! Saknar ni något? Pepp, motivation???

Å Linda, här kommer en spark till dig... ;P men först måste du ta å krya på dig!
Själv försöker jag låta bli mina löpturer... order av våran naprapat! Meeeeen, till helgen, då borde de gå bra... å som jag längtar!



Kämpa på!
//Jossan

Kommentarer

  • Mirja säger:

    Till och från känns det som en total omöjlighet att fixa dom där chinsen. Meen, jag tycker ändå att det ger nå att nöta på nästan varje dag. Känns som tekniken blivit lite bättre! Tjuvtränar på dom utan hjälpvikt då och då bara för att se hur man ligger till. Med nästan konstant träningsvärk hoppas jag verkligen att det här kommer gå vägen! :)

    2012-05-10 | 21:03:49

Kommentera inlägget här: