Friskvårdskompaniet

Våra mål - DAG 20 & DAG 21

Kategori: Våra mål! Våren 2012

Halvvägs! JIPPIE!
Nu kan vi väl säga att 21 dagar av 42 är avklarade! 3 veckor av 6 veckor! =)
MYCKET bra jobbat allihopa!

Så, hur går det för oss då? Har vi kommit en bit på vägen? Klara vi av att hålla motivationen uppe?
Och... vilka är det som fortfarande är med?

Linda - har du blivit kvitt febern? *hoppas*
Mallan - hur går det med att tänka "träningssmart"?
Angelica - har du ändrat kostvanorna?
Anna-Karin - blir det två löppass i veckan?
Emmy - löping och bålstabilitet?
Jessica - har du fått upp energin?
Mirja - hur går det med chinsen?
Annelie - pressat tiden på milen?
Zandra - hur går det med bicepslåten?
Elin - har du ändrat kosten och kommit igång med träningen?
Emma M - har du testat nåt nytt roligt gruppträingspass?
Maria - hur går det med armhävningarna på tå?
Ida K - hur går det med löpningen och sötsakerna?
Patrik - så kul ni verkar ha det på bootcamp, känns det roligt?
Ann - står du ut med sötsaksförbudet?
Ida L - har du blivit nå smidigare?
ELIN - hur går det medatt hålla sig borta från de dolda sockret?
Ida- känns det som att du blivit starkare i gymmet?
Sandra - har du ökat cardiopassen?
Emma - kommit igånd med löpningen?
Sarah - har du ökat vardagsmotionen?
Sara - hard u blvit mer bekväm i gymmet?

I eftermiddag ska jag ut på en löprunda igen... nu har jag vilat i 4 dagar från att löpa så nu måste jag få testa! Hur lång den blir beror dock på hur mitt knä känns! Mitt mål var att hinna med 18 löppass på 6 veckor... Om jag får räkna med den som jag ska ut på i eftermiddag så har jag hunnit med 7 löppass.... så jag ligger 2 minus! Men det gör inget, jag hinner, det är ju 3 heeeela veckor kvar!

//Jossan

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Fort det går när man har roligt då :)) Yeps I have! Ännu en goer vecka ur träningssynpunkt som snart passerat, bara kvällens combat kvar! Styrkan blev av i torsdags och promenader x 3 är avklarat ^^

    2012-05-13 | 12:52:14
    Bloggadress: http://enbitavlivet.blogspot.com
  • Ida säger:

    Ja de har verkligen gått frammåt ! Hade aldrig trott att jag skulle ha kunnat öka vikterna såhär mycket. Tur du drog igång det här så man pressar sig till max =)

    2012-05-13 | 19:49:38
  • Anna Karin säger:

    Jag ligger lite efter med fyra löp-pass på dessa veckor! Som tur är kommer nu en vecka med många lediga dagar så jag kanske hinner ikapp mitt mål!!!

    2012-05-13 | 20:38:06
  • Anonym säger:

    Hej hej!

    Har varit i Umeå & testat på RPM, vilket var hur grymt som helst!

    Kan inte ni börja köra dom passen också? eller i alla fall testa på?

    MVH:)

    2012-05-13 | 20:51:04
  • Mirja säger:

    Till och från känns det som en total omöjlighet att fixa dom där chinsen. Meen, jag tycker ändå att det ger nå att nöta på nästan varje dag. Känns som tekniken blivit lite bättre! Tjuvtränar på dom utan hjälpvikt då och då bara för att se hur man ligger till. Med nästan konstant träningsvärk hoppas jag verkligen att det här kommer gå vägen! :)

    2012-05-13 | 21:55:39
  • Anneli säger:

    Jajemän! Ligger nu strax under 55 minuter på milen så det går absolut åt rätt håll, men känner att det finns mycket kvar att ge så det här blir spännande :)

    2012-05-13 | 22:31:24
  • Ann Lundqvist säger:

    Jo, jag är fortfarande med i gamet. Måste säga att jag var farligt ute i Lördags då maken tjuvätit OSTKROKAR och jag fann den öppnade påsen i skafferiet. Men jag fixade det. Sjukt stolt över mej själv då ostkrokar som legat en natt i öppnad påse är de allra bästa.....mmmmmm.

    2012-05-13 | 23:36:40
  • Zandra säger:

    Ja, jag måste väl erkänna att det går sådär. Jag tror för min del att det handlar om inställning, tror inte att det är en omöjlig utmaning egentligen. Men varje gång den låten kommer så är det som att det har blivit en grej att jag känner det som en omöjlighet att klara den. Förstår du?



    Sist hade jag den rätta vikten på stången, men klarade inte alla repetitioner. Är nöjd att jag aldrig lyfte av vikt i alla fall! Det går framåt! Måste bara få ut spöket som sitter i min hjärna...

    2012-05-14 | 07:59:09
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com
  • Sandra säger:

    Har varit sjuk i TVÅ och en HALV vecka. Så min cardio har bestått av promenader. Har däremot kört några lättare rump och magpass bara för att det ska ha känts som att jag hänger med lite i utmaningen. Förhoppningsvis är jag fit-for-fight alldeles snart och då återgår jag till planerna: två-tre extra cardio i veckan.

    2012-05-14 | 09:19:37
  • Sara säger:

    Jag hänger med! Och faktiskt känner jag mig mycket mer bekväm i gymmet, framförallt tycker jag att det är så himla kul! Numera kastar jag längtansfulla blickar in dit...mest hela tiden :) Måste bara få loss lite mer tid! Men ikväll blir det nog ett rygg/axel-pass i hemmets lugna vrå...

    2012-05-14 | 19:20:45
    Bloggadress: http://moonfruit1986.blogspot.com
  • Emma säger:

    Har verkligen fastnat för Sh'bam och körde även spinning för första gången på lääänge idag med Tina och tyckte det var superkul (och jobbigt)! Har varit bortrest i en vecka så nu ser jag fram emot en träningsvecka blandat med gruppträningar och styrka:D

    2012-05-20 | 12:18:51
  • Linda säger:

    Joho! På torsdag bär det av till Umeå och Vårruset! :)

    2012-05-21 | 12:19:37

Kommentera inlägget här: