Friskvårdskompaniet

Våra mål - DAG 22

Kategori: Våra mål! Våren 2012

Så himla kul att läsa era uppdateringar! Så glad jag blir! Å så duktiga ni är!!! Jag tycker att vi alla ska ge oss själva en klapp på axeln, för nu är vi halvvägs! Hoppas ni blir inspirerade av varandra... jag blir då himla peppad av er! Å jag hoppas att ni andra fortfarande är med oxå! ;P Heja heja allihopa!

Dåså... vecka nr 3 är nu här! Härligt! Jag  skulle ut på en löptur idag efter jobbet... men jag tyckte det blåste lite väl kallt när jag gick ut för att göra ett snabbt ärende på stan, å inte hade jag nog med kläder med mig... orkade inte fara hem heller å hämta eftersom jag skulle på utbildning på kvällen! Så idag fick det bli en tur inne på löpbandet... jag springer helst ute, för det är ju faktiskt bara att klä på sig! Men det var faktiskt ganska härligt idag... man flyger verkligen fram på ett löpband! Så jag *hoppas* att jag får räkna dagens löptur!



//Jossan

Kommentarer

  • jenny säger:

    Såg att det är Pitbull på söndag på gruppträningen.

    Vad är det för nå?

    2012-05-15 | 12:54:03
  • marika säger:

    Hej! såg att ni på söndag ska ha ett pitbull pass. Är det samma som var på danseventet? och kommer ni ha det fler gånger?



    2012-05-15 | 15:00:58

Kommentera inlägget här: