Friskvårdskompaniet

Våra mål - DAG 32, 33, 34, 35 & 36

Kategori: Våra mål! Våren 2012

Jahapps... hur går det för oss?!?
Skulle önska en uppdatering från alla som fortfarande kämpar på! Jag är supernyfiken på hur det går för er! Så få höra.... HUR GÅR DET? Hur gick det ihelgen, hur har det gått hittills? Hur känns det? Har ni kommit någon vart? Starkare, snabbare, hälsosammare, piggare...?!?! Inget godis, kakor eller chips.. =) Skriv... BERÄTTA!

Vi börjar verkligen närma oss nu... bara några få dagar kvar!!! Så dags att lägga i en högre växel å avsluta denna utmaning precis lika starkt som vi börja va!

Heja heja allihopa! Ni är grymma =)
//Jossan

Kommentarer

  • Ann Lundqvist säger:

    Jag kämpar på Jossan men fasen vad jag får KÄMPA!! Trodde inte det skulle vara så här svårt och på något märkligt vis kommer det i vågor, suget alltså. Det kan gå flera dagar då det går hur bra som helst och sedan kommer en sådan där dag då jag bara får hålla i mej så att jag inte springer ned på Konsum och löper amok bland godislådorna. Trodde det skulle bli lättare och att suget skulle försvinna men icket. Kan säga att jag längtar till nästa vecka.

    2012-05-28 | 21:25:45
  • J säger:

    Jag startade upp lite senare då jag missade starten men jag är fortfarande godisfri.

    2012-05-28 | 21:46:27
  • ELIN säger:

    Har nu nått ett av mina mål med vikten.

    MINUS 10 KG!!! Jag lever som på moln nu!

    Har även lyckats skärpa till mig riktigt ordentligt med kosten och har satt upp fina lappar vid skafferiet "INGET BRÖD ELIN", "DRICK VATTEN" osv - funkar bra!

    2012-05-28 | 23:55:57
    Bloggadress: http://elinlu.webblogg.se/
  • Anna Karin säger:

    Mitt mål var att springa två gånger i veckan, som träning inför Blodomloppet. Hittills har jag lyckats och i afton går startskottet! Tyvärr har jag fått ett smaskigt skavsår på höger häl lagomt lägligt - men det ska nog gå vägen ändå!

    Ha en bra dag & vecka!

    2012-05-29 | 07:11:00
  • Sarah säger:

    Det går lite knackligt för det oturas för mig, men jag försöker göra det bästa av situationen ändå :) Lyckades slita ut nåt ligament i fotryggen när jag spelade fotboll på tisdagen, så förra veckan missades 1 promenad och 2 combatpass, men då kompenserade jag med att köra 2 pass styrka, så det vart en genomkörare med både överkropp och underkropp :)



    Men om man bortser från att det oturas, så går det minsann framåt! :) -1,5 kg sen jag började med utmaningen, bättre teknik i alla övningar, ökar i vikter (förutom chinsen där det minskas såklart ^^) så förhoppningsvis en något starkare och smalare tjej sen start, och det var målet! :)

    2012-05-29 | 08:37:16
  • Ida säger:

    Går mycket bättre än jag trodde ! Har ökat till tyngre vikter på alla övningar, endel nästan det dubbla (kanske ett tecken på att jag inte vågade ta i för fullt när utmaningen började).

    Har även vågat mig i på "killsidan" på gymmet och de känns som ett stort steg :)

    2012-05-29 | 10:30:03
    Bloggadress: http://Http://Lundmarklundberg.blogg.se
  • Sandra säger:

    Chips och läsk har intevå varit det minsta svårt att motstå. Inget sug alls. Core och rumpa känns härligt nog FASTARE:-) Löpningen blev lidande pga min super långa förkylning, men jag springer mina två vändor i veckan. Det är mer kul än det går fort

    2012-05-29 | 20:28:18
  • Mirja säger:

    Jag skulle kunna säga att jag fixat mina chins, men jag ska hinna få dom lite lite snyggare och ordentligare innan det här är över! Händerna har sett bättre ut också, dom har verkligen fått ta stryk av chinsen dessa veckor ;D

    2012-05-29 | 22:48:51
  • Sara säger:

    Jo, men...jag saknar väl godis...lite...kan man säga. Men bara så mycket så att jag tillägnade ett helt blogginlägg till det ;) Den andra delen måste jag säga var roligare, jag känner mig betydligt mer bekväm i gymmet! Jag längtar dit, och vågar nog ta lite mer plats än för sex veckor sedan. Synd bara att jobbet kom emellan mig och min underbara träning, lite som en elak styvmor i en Disneyfilm. Lite som att bli inlåst i ett torn :) Jag läääääängtar till Friskvårds!!! :)

    2012-05-31 | 00:05:31
    Bloggadress: http://moonfruit1986.blogspot.com

Kommentera inlägget här: