Friskvårdskompaniet

Våra mål - DAG 37

Kategori: Våra mål! Våren 2012

Gaaaahh.... bara några fjuttiga dagar kvar... å för att jag ska nå mitt mål så måste jag klämma in 3 löppass till... =/ känns lite omöjligt just nu måste jag säga.... fullt upp resten av veckan med massa annan träning... dessutom en väldigt VIKTIG träningsfri dag på lördag! Meeeen... jag kommer va grymt nöjd ändå, även om jag missar med ett pass!!!
Nåväl.... efterlyser fler uppdateringar från er dock! Ni har väl inte gett upp? Vi är ju så nära nu... kom igen, hur går det för er?
Jag vet då en tuff tjej som lyckades idag... hon körde hela bicepslåten på bodypumpen med 5 kilosarna =) Så snyggt jobbat!
Ni är grymt duktiga ;p de ska ni veta!
Sköt om er!
//Jossan

Kommentarer

  • Zandra säger:

    Jaa! Jag känner mig riktigt nöjd! Hur kul som helst att nå ett mål som man strävat efter! Det var på tiden! :)



    Det som jag också hade som mål under denna utmaning var att äta bättre före och efter träning och det tycker jag att jag blivit bättre på, svårt att mäta, men jag tror nog det gett lite resultat! Till sist ville jag också lägga in ett konditionspass i veckan, men det är så tråkigt så har verkligen fått kämpa, har några dagar på mig denna vecka i alla fall!



    Jag har verkligen uppskattat denna utmaning! Det är roligare att utmana sig själv när man är flera om det och vet att någon håller koll! Superrolig idé! Och tack för att du peppat mig! :)

    2012-05-30 | 08:34:34
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com
  • Anneli säger:

    Måste säga att det gott bra under dessa veckor, jag springer milen på prick 50 minuter nu och känner att jag kommer att kunna pressa ner tiden ytterligare längre fram i sommar. Jag är nöjd - so far iallfall ;)!

    2012-05-30 | 14:47:40
  • Emma säger:

    Det har gått jättebra, vågade väga mig imorse (har haft en fobi för det) och jag har då gått ner minst 6-7 kilo sen februari! Känner mig starkare och snabbare och tycker det är skitkul att träna:D



    Godis och chips har jag inte ätit, men mörk choklad slinker ner då och då... det tycker jag är okej! Och tårta på kalas osv.



    I sommar ska jag fortsätta träna gym men kanske byta ut något pass mot en springtur utomhus. Har aldrig riktigt fastnat för att springa ute men i sommar kanske jag lyckas?!

    2012-05-30 | 15:27:14
  • Mirja säger:

    Snyggt jobbat Zandra! :D

    2012-05-30 | 16:26:20
  • Emmy säger:

    Går trögt just nu.. Var verkligen på g där i början, men ligger några löppass efter just nu. Bara ta tag i det :)

    2012-05-30 | 18:06:19

Kommentera inlägget här: