Friskvårdskompaniet

WORKOUT ÅRE 2012

Kategori: FVK på äventyr!



Jag, Tina & Irene.... tidigt ifredags morse, just innan avgång!



Gott med middag! Vet inte om det går att se.... men Blossom Tainton satt vid bordet bakom oss! Tina var på hennes yogapass, som hon tyckte var superbra!



Johan testade "Functional moves"



Jag & Johan klev upp tidigt på lördagsmorgonen och körde "ViPR"! Kul pass, rätt annorlunda! Vi körde utomhus, fantastisk utsikt med alla fjäll... men dock var det lite kallt! Vi testade massor av olika funktionella övningar!



Å sen fick jag äntligen gå på ett TRX-pass! Min nya favorit-träning!



Testade även corebar! Kändes som "upphottad" aerobics fast vi höll i en böjd stång hela tiden! Annorlunda, kul och svettigt!



Sen var det dags för middag!



Sen var det äntligen dags för helgens höjdpunkt! BODYCOMBAT 52!



Vi passade på att sitta ute en stund mellan passet! Det var superhärligt väder!



Jag & Tina testade även P-step med en av Norges största gruppträningsstjärnor! Men vi gav upp ganska fort... haha =) lite för avancerat!



Sen avslutade vi hela helgen med BODYPUMP 82!



På väg hem.... nöjda, glada, trötta och godissugna!

//Jossan

Kommentarer

  • Ip säger:

    Hej! Jag tänkte höra om ni planerar att ha något fler pitbull -pass? Det hoppas jag verkligen för det skulle jag så gärna vilja fara på då jag missade det den 20de. Låter hur kul som helst så jag hoppas ni vill köra mera! :)

    2012-05-29 | 15:50:41

Kommentera inlägget här: