Friskvårdskompaniet

Funderar!

Kategori: Allmänt

Sitter här å funderar på om jag ska gå på nåt gruppträningspass i veckan.... =)
Förra veckan hann jag ju klämma in TVÅ HEEEEELA gruppträningspass (alltså där jag tränar privat för en annan instruktör) å det är ju helt fantastiskt roligt! Önskar såååå att veckan hade fler dagar, för då skulle jag hinna med så många fler... man blir både inspirerad och motiverad när man går på andras pass! ;p 
 
 
Så... har ni nåt tips på vilket pass jag ska gå på?!?!
//Jossan

Kommentarer

  • Frida säger:

    Kanske något Core pass eller Body combat:)
    Kommer ni börja ha fler box pass? :)
    Mvh/ Frida

    Svar: Hmm... core & combat kör jag ju själv! Skulle gärna gå på nåt som jag själv inte instruerar... men å andra sidan... man kan ju inte bli less core & combat, det är fantastiska releaser båda två! Som det ser ut i dagsläget kommer vi tyvärr inte köra box mer än två gånger i veckan =/ men man vet aldrig framöver! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-11-05 | 19:14:42
  • Julia säger:

    Helt seriöst. Bodypump och Spinning, finns det något roligare sätt att träna?! :)

    Svar: Så kul att du tycker det =) jag saknar pumpen så jag snart går av!!! Det var ett bra tips, ska nog försöka klämma in ett pumppass! Ha de gott! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-11-05 | 23:04:10
    Bloggadress: http://juliaajoo.blogg.se
  • Anonym säger:

    kanske ett yoga eller pilatespass? :)

    Svar: Jaaa... yoga är faktiskt verkligen något jag borde gå på! Fast jag gillar de egentligen inte... haha =) kanske just därför jag behöver det! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-11-06 | 14:42:51

Kommentera inlägget här: