Friskvårdskompaniet

God morgon måndag!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Då var det måndag igen! Idag har jag hela stället helt för mig själv ända fram till lunch då resten av gänget börjar... det kan ibland va ganska häligt faktiskt... man får mycket gjort! Å om jag hinner idag kommer jag nog börja julpynta lite ;p *hoppas*
 
I fredags körde vi igenom nya coren - MIX nr 2! De va tufft... de blev ett mycket bra pass måste jag säga! Jag gissar att vi kör igång med det om typ 1½ vecka!
 
 
Bilden är från förra vecka.... Johan & Irene skulle komma fram till om det var 500 crunches eller sit-ups vi skulle göra på facebook-utamaningen...... Men TACK å lov blir den inte av... haha för allvarligt.... 500 burpees!?!?!?! Känner mig oförskämt lättad! ;p
 
Förresten, vad tycker ni om våran hemsida? Vi har gjort några förändringar! =)
 
Glad måndag på er!
//Jossan

Kommentarer

  • ELIN säger:

    Corepasset var verkligen superbra! längtar tills ni drar igång med det :)
    Snygg hemsida också!

    Svar: Kul att du gillar passet! Å tack för att du va med å körde! /Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-11-26 | 11:06:40
    Bloggadress: http://elinlu.webblogg.se

Kommentera inlägget här: