Friskvårdskompaniet

God morgon måndag!

Kategori: Allmänt

Då var det måndag igen! Ny vecka - nya möjligheter - nya utmaningar! Taggade?!?!
 
Helgen har varit toppen, iaf här i huset! Jag har fått köra massor med pass med fantastiska deltagare... det är sällan jag kör pass på helgerna så det har varit superkul!
 
Nu har vi packat ihop halloween-pyntet... är lite sugen på att ta fram julsakerna, men jag tror vi får vänta nån vecka till!
 
Annars då.... Jo!! Det finns en ny gubbe inne på damernas omklädningsrum ;p spännande va... haha! Vi får se om ni upptäcker honom!
 
Trevlig måndag på er!
//Jossan

Kommentarer

  • Ida säger:

    man är väl alltid taggad på ny vecka och nya utmaningar =) Började min ny utmaning idag: 100chins/vecka i 8 veckor!

    Svar: Åhh.... i 8 veckor!?!?!? Hmm..... TAGET! Jag är oxå med ;p SÅ kul =) Jag gillar utmaningar! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-11-05 | 20:29:09
    Bloggadress: http://lundmarklundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här: