Friskvårdskompaniet

God morgon onsdag!

Kategori: Allmänt

Länge sen sist ;p hoppas ni mår bra!
 
Jag har hunnit med en massa härliga träningspass de senaste dagarna.... hur kul som helst! Bl.a körde jag & Tina i gymmet i fredags... hon är stark den där tjejen.... jag blev imponerad, så där urstark.... eller brukar man kalla det "bondstark"... haha, jag vet inte =)
 
 
Igår körde jag TABATA enbart med egen kroppsvikt! Ville nog på nåt sätt poängtera att det inte är själva övningarna som gör att ett pass blir tufft, utan det är upp till var och en att ge allt under intervallerna! Det är de som  är själva tanken med ett träningsupplägg som TABATA! Funderar faktiskt på att köra samma imorgon =) det blir nog kul!!! Inte lika kul är dock träningsvärken som nu lagt bo i mina vader ;p måste vara efter upphoppen!
 
Idag står PT-träning på schemat, sen combat & box! 
 
 
 
 
Hoppas ni får en fin dag!
//Jossan

Kommentarer

  • Linda Lu säger:

    Vi ses på combaten, har laddat hela dagen!! :) /Linda

    Svar: Härligt jobbat idag Linda! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-11-21 | 17:04:58

Kommentera inlägget här: