Friskvårdskompaniet

Tack för idag...

Kategori: Allmänt

....slut för idag! Nu tar jag kväll efter ett tufft corepass och ett svettigt cykelpass =)
Känns otroligt spännande att få köra igång med de mixade corepasset nästa tisdag * längtar*  För om jag ska va ärlig... jag är lite less på de vi kör nu... ;p Så nästa vecka väntar nya utmaningar!
 
(från julen 2011)
 
Förresten, visst blev de mysigt med lite julpynt??
Hoppas ni på att nån av cykel-instruktörerna kommer köra nåt "julcykel"-pass? Eller blir ni less på all julmusik ändå?
 
Trevlig kväll på er!
//Jossan
 
 

Kommentarer

  • Frida säger:

    Blev så glad när jag kom in gå och det var pyntat så fint! Julmusik får man aldrig nog av, i alla fall inte jag!! :D

    Svar: Hej Frida! Va kul att du tycker det! =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-11-27 | 21:44:56
  • Agnes säger:

    Är det slut på tisdagscombaten??? :-((

    Svar: 2 veckor till kommer jag att köra tisdagscombaten, sedan blir det julschema =) // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-11-28 | 08:01:21
  • Johanna säger:

    Jul-cykelpass låter ju som en yppans ide. Alltid kul med variation! :-)

    Svar: Att det är! Sen finns det ju ofta så härliga musik-remixer på te x jullåtar såd et blir ännu roligare =) Håll ögonen och öronen öppna för extra tema-pass!! // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-11-29 | 21:38:27
    Bloggadress: http://villaharmony.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: